Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Śr, 18 lipca 2018, 00:00



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
 Moje Ducatki 
Autor Wiadomość
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 18 stycznia 2010, 12:30
Posty: 319
Lokalizacja: Stolica M900 ST4 ST2 SS 900
Post Re: Moje Ducatki
Ja wczoraj w dwie 2,5h doprowadziłem SSa do takiego stanu ,
zerknijcie na zębatkę ma przejechane może z 500km ,tor ją zabił ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Przerabiacz i zbieracz części Ducati
facebook nick : Desmosław Ducatowski
OBSESSION RACING TEAM
https://www.facebook.com/pages/Obsession-Racing-Team/1528792924014462


N, 17 listopada 2013, 08:32
Zobacz profil YIM
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 18 stycznia 2010, 12:30
Posty: 319
Lokalizacja: Stolica M900 ST4 ST2 SS 900
Post Re: Moje Ducatki
SS po 2,5 h pracy :mrgreen:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Przerabiacz i zbieracz części Ducati
facebook nick : Desmosław Ducatowski
OBSESSION RACING TEAM
https://www.facebook.com/pages/Obsession-Racing-Team/1528792924014462


N, 17 listopada 2013, 08:33
Zobacz profil YIM

Dołączył(a): Cz, 8 grudnia 2011, 14:47
Posty: 134
Post Re: Moje Ducatki
desmoradek napisał(a):
Ja wczoraj w dwie 2,5h doprowadziłem SSa do takiego stanu ,
zerknijcie na zębatkę ma przejechane może z 500km ,tor ją zabił ?



Radzio moze to twoje rakietowe paliwo? :P Co zebatki rwie :lol: :mrgreen:

_________________
Z włoszczyzną jest jak z piękną kobietą. Ładna, kapryśna i droga w utrzymaniu ale i tak wszyscy ci zazdroszczą...


N, 17 listopada 2013, 10:21
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 30 października 2011, 11:14
Posty: 276
Post Re: Moje Ducatki
Hehe... zawsze to jakaś przygoda, aby zdrowie dopisywało....
My zaraz ruszamy w teren...ja oczywiście na świeżo wyremontowanej w ciągu 4 godzin Cagivie :-)
Pozdr. J-999


N, 17 listopada 2013, 10:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 30 października 2011, 11:14
Posty: 276
Post Re: Moje Ducatki
Ja już wróciłem do domu ( a chłopaki jeszcze walczą w terenie), trasa była świetna, zupełnie mi nieznana, 50-70 km porządnej walki z ciężkim enduro, grząską gliną wodą i liśćmi, oraz ze sobą samym... balansowanie, mieszanie biegami i szukanie jak najsłabszego momentu obrotowego w celu uzyskania jakiejkolwiek przyczepności...
Będzie się co wspominać, a za tydzień spróbuję sam pojechać tą trasą, tylko w odwrotnym kierunku... ciekawe czy zabłądzę??
Pozdr. J-999


N, 17 listopada 2013, 13:59
Zobacz profil
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 lipca 2009, 13:05
Posty: 624
Lokalizacja: Wieliczka, Monster 600, ST-2
Post Re: Moje Ducatki
Radek! Co to za pomysł aby przez kółko łańcuchowe rozbierać cały motocykl? Będzie nowy silnik w "psie"?

_________________
Seb


Pn, 18 listopada 2013, 09:33
Zobacz profil WWW
Klubowicz

Dołączył(a): Cz, 2 lipca 2009, 09:32
Posty: 409
Post Re: Moje Ducatki
desmoradek napisał(a):
Ja wczoraj w dwie 2,5h doprowadziłem SSa do takiego stanu ,
zerknijcie na zębatkę ma przejechane może z 500km ,tor ją zabił ?


Raczej watpliwej jakości materiał


Pn, 18 listopada 2013, 11:22
Zobacz profil
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 18 stycznia 2010, 12:30
Posty: 319
Lokalizacja: Stolica M900 ST4 ST2 SS 900
Post Re: Moje Ducatki
@ Seba zębatkę odkryłem przypadkiem, zakupiłem zapasowy silnik do psa . Muszę go zamontować i sprawdzić przed zimą (biegi,moc,itd )
@ Baca zębatka firmy Sunstar , podobno dobre , używam ich od lat . Tylko dodam ,że póki nie pojechałem po dużym torze
to nie zdawałem sobie sprawy co to znaczy wykorzystać porządnie motocykl typu SS :) Muszę odszukać paragon i zgłaszam reklamację.

pozdro Radek

_________________
Przerabiacz i zbieracz części Ducati
facebook nick : Desmosław Ducatowski
OBSESSION RACING TEAM
https://www.facebook.com/pages/Obsession-Racing-Team/1528792924014462


Pn, 18 listopada 2013, 14:05
Zobacz profil YIM
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 30 października 2011, 11:14
Posty: 276
Post Re: Moje Ducatki
https://www.youtube.com/watch?v=pODuhFOOCsw

A tu mały opis...

Klasyczny z lat 80-tych sportowo-turystyczny Ducati, oprócz malowania, felg, różni się zwykłego Paso 750 szczegółami technicznymi:

- ostre wałki rozrządu

- korbowody typu Carillo

- lekki wał korbowy

- inne nastawy gaźnika Webera

- inaczej zestopniowana skrzynia

- inne nastawy zawieszenia

Jak wygląda?

No cóż kwestia upodobania, ale trzeba dodać, że nie odbiegał zbytnio od ówczesnych standardów wizualnych, wystarczy przypomnieć Hondę CBR 600 F1, Suzuki GSXF600Czajnik, Kawasaki GPX 600, czy Bimotę DB1...

Jak się jeździ?

Wbrew pozorom, całkiem nieźle, pod warunkiem, idealnego stanu wszystkich podzespołów, i odpowiedniej regulacji gaźnika Webera, czuć delikatna dziurę w obrotach ( u mnie jest nieco inaczej zestrojony, ponieważ mam tuningowy filter K@N i pełen układ wydechowy Fast by Ferracci), ale nie jest to zbytnio uciążliwe i niebezpieczne, silnik bardzo szybko wkręca się w obroty ( trzeba pamiętać, żeby nie przekraczać często dozwolonego limitu), emitując oszałamiający odgłos ze słabo tłumionych wydechów, przyspiesza bardzo dobrze, nie jest to poziom dzisiejszych motocykli tej klasy, ale motocykl bynajmniej nie jest zawalidrogą, kiedyś "na niemieckiej autostradzie" osiągnął licznikowe 135 mil/h, czyli ok. 210-215 km/h, co dla prawie 30-letniego staruszka nie jest źle...Spala naprawdę niewielkie ilości paliwa, ok. 4,5-5,5 l/100 km, co przy prawie 20 litrowym zbiorniku paliwa oferuje naprawdę porządny zasięg ( jak na Ducati). Zawieszenia są właściwie dobrane, oferują dobry zakres tłumienia, tylko z tyłu należałoby popracować nad amortyzatorem, a w zasadzie hydrauliczną regulacją napięcia sprężyny, ponieważ duży o-ring często przy jeździe po naprawdę dziurawych drogach, po prostu siada i olej z hydrauliki napięcia wycieka na amortyzator, a nasze napięcie szlag trafia, ja teraz sobie poradziłem w inny sposób, po prostu napiąłem sprężynę kluczem ( bo jest taka regulacja) i w nosie mam hydraulikę ( 2 razy już ją naprawiałem)...Hamulce, jak na taki dojrzały motocykl są wręcz znakomite, można jeszcze nad nimi popracować, a to zaadoptując hamulce i zaciski z 851/916/748, oczywiście nie da się tego zrobić w 1 dzień, ale zawsze istnieje taka możliwość, lub montując przewody w stalowym oplocie, jeśli nie chcemy rezygnować z image Paso750 i jego 16-calowych kół ( apropo...ale to zaraz)... Latanie i zamykanie opon, jak najbardziej możliwe pod warunkiem odpowiedniego stanu technicznego motocykla, i sprawdzeniu czy podstawka centralna lub/i boczna oraz wydechy nie będą przycierać asfaltu.

Jak to się serwisuje?

Całkiem normalnie, jak każde Ducati, tylko pod jednym ale...

trzeba pamiętać, że to leciwy motocykl, i to co podała fabryka w danych serwisowych, a co potem wyszło w trakcie wieloletniej exploatacji, to są 2 różne rzeczy...

Wg. fabryki wymiana oleju co 6000 km ( co 2 wymiana wymieniać filtr oleju) razem ze sprawdzeniem i regulacją rozrządu, sprawdzeniem pasków itp...

Otóż najlepiej wymieniac olej co 3000 km wraz z filtrem( + czyszczenie filterka wstępnego), i w tym czasie zaglądać do rozrządu i pasków ( z reguły kończy się na sprawdzeniu)

Wymiana pasków podają co 20 tys km( lub co 2 lata) ja wymieniam co 9-10 tys km, lub co 2 lata, wcześniej dokładnie podczas sprawdzania napięcia pasków oglądam je pod względem zużycia, i jeśli motocykl nie osiągnął wymaganego przebiegu, a mam wątpliwości, po prostu wymieniam je i tyle ( są tanie jak barszcz), klocki na szczęście są dostępne i nie są drogie, na poziomie innych motocykli, olej to wiadomo jak w innych motocyklach, filtr oleju kosztuje 15 - 18 zł, zębatki z łańcuchem na poziomie innych motocykli...

Koła, a w zasadzie opony - przód pasuje od hondy CBR 900 trzeba tylko przedni błotnik inaczej zdystansować, bo cebeerka ma inny profil opony, tył miałem wcześniej założone Avon Azzaro- 150/80/16, ale z zakładaniem była cała szopka i straty w ludziach... teraz mam założone Shinko 160/60/16 za 110 $ z przesyłką, jest jeszcze Golden Tyre ten sam profil i rozmiar 160/60/16, ale są drogie i nie wiem czy w PL dostępne...

Avon Azzaro bardzo dobrze się spisywała i na mokrym i na suchym, teraz Shinko, nie wiem, ale pierwsza przejażdżka w strugach deszczu na świeżo zalożonych Shinko przyprawiła mnie o o zjeżenie karku i i dopływ dawki adrenaliny przemieszanej ze strachem jak na rondzie w Stawiskach dostałem uślizgu tylnego koła( na szczęście wyprowadziłem) i nie wiem teraz czy to wina świeżości opony, czy po prostu Shinka tam ma.... na suchym nie powiem złego slowa- jest OK....

Jak z elektryką? Wszystko jest do opanowania, ja mam wymieniony regulator na aftermarketowy Rick's, kable, złączki przegląda się co rok, przydałby się wyłącznik oświetlenia ( przy odpalaniu oświetlenie mocno obciąża cewki i może wystąpić trudnośc z paleniem, szczególnie jak akumulator mamy nieodpowiedni) już mam nawet przygotowany odpowiedni kabel od Cagivy Elefant 650, ale to czeka na zimę, bo wymaga co nieco przygotowania, lutowania ect...

Jak z odsprzedażą?

Tutaj jest ciekawie, bo o ile zwykły Paso jest tani i znam przypadek zakupu 2 motocykli za ok. 4000 zł, o tyle Paso 750 Limited tani nie jest a i ceny z roku na rok rosną, jeszcze z zeszłym roku widziałem ładnego Paso LTD w USA za 3500 dol kup teraz, o tyle niedawno widziałem za 6000 dol kup teraz, z tym że trzeba dodać dużo motocykli jest tylko stylizowanych na Paso Limited ( powstało ich 100 sztuk: 50- sprzedanych na 1987 i 50sztuk na 1988 rok), aby uatrakcyjnić swój motocykl, niestety, trzeba zajrzeć do "środka" przynajmniej na wałki rozrządu, żeby ocenić, czy Paso Limited jest Limited, czy nie....



Ot i cały klasyczny Ducati Paso 750 Limited - lodówka z telewizorem na kołach....



W Polsce są 2 sztuki Paso Limited, 1 sztukę ma Rysiek z Jedwabnego ( ten jest jeszcze bardziej ekskuzywny - 1 z 28 sztuk Paso Limited- bo ma w zasadzie silnik od 750 Santa Monica - 95 KM), a 1 sztukę mam ja :-)



Pozdr. J-999


So, 18 lipca 2015, 14:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 30 października 2011, 11:14
Posty: 276
Post Re: Moje Ducatki
Dużo się działo od ostatniego wpisu....

W skrócie, ze swoją nową partnerką - Martą, wybraliśmy się do Nidzicy kupić Cagivę Elefant 750 dla Ryśka...ale motocykl był w takim stanie, że oddałem kasę Rychowi i zostałem szczęśliwym posiadaczem....
4 sztuki Ducati :mrgreen:

Cóż o motocyklu....to po prostu taki przodek współczesnej
Ducati Multistrada 1200, z tym, że ma ok. 90 KM mniej :mrgreen: , ale za to nie jest tak skomplikowany i wymagający jak Multinka :lol:
Do czego ma służyć, ano do bliskich i dalekich wypadów, w miarę komfortowych warunkach, jest dość szybka, i w miarę zrywna, ale oczywiście demon to nie jest... przy użyciu bardziej klockowatych opon, można pokusić się o jazdę, w cięższym terenie, oczywiście w ramach rozsądku, na obecnym zestawie szosowo- terenowym tylko szuter i ubite polne drogi, w kopnym piach zarzuca, da się jechać, ale trzeba walczyć...Po paru miesiącach exploatacji, stwierdzam, że przydałaby się 2 tarcza hamulcowa z przodu + większy silnik i koniecznie 6 biegowy , motocykl jest na tyle stabilny, że nawet te 190-210 mógłby pojechać( ma rewelacyjną szybę jak dla mnie ale - taka typu "zbieracz mandatów za zbyt szybką jazdę" )...bo czasem brakuje zapasu mocy przy wyprzedzaniu z pełnym bagażem... a 6 bieg przydałby się do oszczędniejszego trybu jazdy....
Z obserwowanych danych:
- v-max ok. 180 km/h ale silnik kręci się wtedy niebezpiecznie wysoko
- spalanie- spokojna jazda- 5,6 l/100 km ( chciałoby się 1 litr mniej), niestety, przy 90 km/h silnik kręci gdzieś w okolicach 4200 - 4300 obr/ min a chciałoby się tak 3800 - dlatego przydałby się 6 bieg
- spalanie- szybsza jazda + spokojniejsza- 6,8- 7, 3 / 100 km z tym, że to dotyczy prędkości 1,50 + potem wyhamowywanie, trochę spokojniejsza zgodnie z normą a potem przyspieszanie i znów gonitwa...

tutaj jeden z pierwszych filmików...prawie świeżo przyprowadzona i odpalona...

https://www.youtube.com/watch?v=y6-bK-YDYfI

Przedwczoraj, pojechałem nią do Rycha i zostawiłem, wymontowałem akumulator i teraz czeka do małego serwisu- wymiana portek gumowych gaźników, wymiana oleju i filtra oleju ect...a pojechałem do brata na wieś starą Cagivą Elefant M 600....


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Pn, 27 listopada 2017, 20:36
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL